Urban

Gårdagen var rätt så chill med en morgon träning = 2 h klassiskt!

Hände väll inte så mycket på dagen, pratade med tränarna. Fixade till en del hoppskidor så att vi har till filmen. Sture har också bidragit med 2 par ross skate skidor.

Efter middagen så for vi ut och köttade railen vid kyrkan, gick grymt bra. Satte den ett par gånger och fick det på film. Dock kan ljuset varit lite dåligt, så antingen duger det. Eller så får vi köra en vända till där!

Vi satte inget som vi inte klarar av igen, och om vi kör en gång till blir det nog bättre klipp.

Bilder kommer senare, då jag inte har dem på datorn för tillfället...

Kommentarer
Postat av: ami

jo, jag har hört det ifrån många och tack för tipsen!

Jag ska rådfråga en kompis som åker skidor också, innan jag bestämmer mig för ett köp :)

2012-01-20 @ 09:45:58
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: vb

Lägg upp nån bild ifrån kvällen vi var ute alt. skicka dem till min mail :)

2012-01-20 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0