Tisdag 24 jan 2012

Hejhei, "längesen" jag skrev något som hänt här i byn. Fast det blir ändrar jag på nu !

Gårdagen var mest seg, fick inte nog med sömn efter bilresa + tävling. Hade 3 lektioner på skolan som flöt på som de skulle. Dock höll jag nästa på att somna på religionen... kanske inte det smartaste.

Idag har jag bara haft specialidrott B. Hann dock med att redigera och lägga upp en film från helgen på tuben. (som ni kanske har sett i ett tidigare inlägg)

Träningen blev lungt A1. Åkte och kollade på när de andra körde sprint träningstävling. lånade dock ut mina skate stavar till VB, så åkte runt och chillade med ca 10 cm korta stavar. Tur att VB vann på mina då. Carro tog hem samklassen.

Jag själv slutade 6:a i damfinal B. Kändes som att jag inte riktigt fick till tekniken i finalen. Eller låg mest bara och chillade !

Så har tränat 32 min jogg igår, och 2 h skate idag. Fast var nog bara aktiv 1,30-1,40.

Vad har man mer gjort? Köpt kläder.. denna gång 2 skjortor och en vinterjacka. Väntar också på ett annat paket från china.


Bild på jackan komme senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0