Skidor, skidor och åter skidor

Dagarna rullar på, verkar inte som att jag kan få nog av att åka skidor!

Måndag - Var på förmiddagen ute på ett lugnt A1 pass i 45, lite snöjogg på en del upptrampade stigar. Kroppen kändes rätt så bra, inga smärtor utöver det vanliga!

Körde jag och Markus ett intervallpass med syfte på att kötta som F*N uppför. Kroppen var trött redan efter 2 fast då hade vi 8 kvar (som blev 7).

Syran kom från start det var inget annat som fanns i kroppen under de totalt 15 minuter bakintervaller som vi körde.

Både jag och Markus var ganska så nöjda efter passet, Stum Björn passade också på att säga hej några gånger!

Teknik **(*½)
Syra *****
Känsla ***
Smärtor **
Kvalitet ****

Tisdag - Vilodag, kändes som att jag hade förtjänat den!

Onsdag/ idag - Planering till och från när jag skulle köra. Men fick kontakt med Jacob (efter att någon dissat och varit på annan ort)

Så vi styrde upp ett A1 skate, gled på rätt i rätt så fina förhållanden. Spåren var dock inte nydragna, men det var dom på Kronan : o Sen när körde pistmaskinen där senast?! (då vägen förstör alla möjligheter att åka dit..)

CH var också med första 40 minuterna, sen åkte han hem. Han som nyss blivit frisk.

Så jag och Jacob åkte på gled på i 2.15 sen fick det vara bra. Kroppen kändes mycket bra under hela passet. Dock stör jag mig själv när jag tycker att jag kör något dåligt skär med skidorna mm, sätter i stavarna fel mm.

Men det är kanske bara är just nu, får hoppas det går över när tävlingarna börjar. Då är ju alla tankar på kartan och kroppen/ tekniken är som den är!

Imorgon - Troligare ett kortare A1 pass med lite impulser/ kortare intervaller, mest fartlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0