LSD någon?

Kanske inte så smart ide på något sätt. Fast dagens eftermiddags lektion blev Long Slow Distance.

Åkte med Larson/ Olsson kändes bra i kroppen kanske något stelt. Kändes dock väldigt dåligt när jag hade kört med klassiska stavar på förmiddagen. Men tidigare har det kännts bra, men funderar på att kapa någon cm för att känna om det blir någon skilland tekniskt.

Gled i alla fall runt på de övre slingorna, utan lampor. Så var ganska spännande att åka utför i tex crashen. Ni som inte vet var det ligger borde gå till Coach S och lära er!!

Blev 120 minuter A1, kroppen kändes ändå pigg på slutet. Så ät väll snart tillbaka i den form jag tycker själv att jag ska vara i nu.

Självklart måste man ju äta efter. Så stor portion pasta och korv, dock hamnde första hälften i slasken... tråkigt liv!! Så fick koka mer, av slutade också med glass framför tv. Och just då var det biggest loser, kan ju inte klaga på att jag är överviktigt. Så kände att jag kunde äta glassen med gott samvete!

Nu packar jag ihop för idag, tyvärr ingen bild från något av passen. Kanske borde skaffa en 3:e kamera som jag kan ha med på träningar och andra händelser.

Imorgon blir det plugga och skido slinga på folkanspåren!

//Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0