JVM Ukraina

Då har man en vettig sak att säga här på bloggen. Inget nyhet för er som läste på FB igår eller Kuriren idag!

Men i Söndags blev jag uttagen av förbundskapten Håkan att få åka JVM. Kändes inte som en jätte överraskning, men trodde han skulle vänta tills alla uttagningstävlingar var klara.

Så jag har fått möjligheten att dra på mig Sveriges landslagsdräkt och tävla för vårat land. Känner mig alltid lika hedrad att få åka, det är det kvittot man vill ha efter man har lagt ner så mycker tid på träning.

Fast måste ju ändå åka riktigt bra på JVM för att ha någon chans att kunna slåss om pallplatserna. Men om jag får allt att stämma så tycker jag inte att pallen är ett orimligt mål. Särskillt med tanke på att jag hade en 5:e och 6:e placering ifjol (i Norge)

Om jag nu bara får till bra träning de 5 sista veckorna så kommer det bli riktigt kul !


Foto: Frida Karlsson!

Kommentarer
Postat av: gbn

gz mann1 <3

2012-01-24 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0