1 januari 2012

hade ju räknat med en sovmorgon idag, så vaknade 11,15 och kände mig pigg och glad. Efter att ha sett Tour de ski så blev det att styra något träningspass. Skönt att Ögren och Lundholm skulle köra.

Dock blev det en miss, tog med mig skate saker, då de andra körde klassiskt. jaha, fick jag köra i ett lugnt A1 tempo. kanske bra då jag sällan vill hålla a1 fart..

Träffade också joar uppe på Orm, skrällar händer varje dag. Så vi blev 5 st troligen mest antal som närvarat vid en och samma träning sen vi startade en grupp på facebook i sommras.

Blev 2 h skate, dock 30 min i lite högre fart. Då jag och joar (som körde skate) åkte en annan väg, så vi åkte på för att hinna ikapp de andra. Sen återgick det till det lugna tempot.

Imorgon är nog planen, lätt A1 jogg (kortare pass) sen ett skate intervallpass på eftermiddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0