Försäsongs löpning

Vädret fortsätter ju att vara på topp... Bara att bita ihop och hålla ******!

For ut på ett jogging pass. Kom in i en bra takt och känsla. Första 12 minuterna kändes perfekt, kroppen svarade, knät kändes bra. Sen drog jag ner på strandstigen med en del is.. Började halka och springa och spänna benen, då fuckade knät upp. Så joggade hemåt snabbaste vägen. 

Dock bra att jag fick "lära" mig att hålla mig på asfalten och gräsfläkar fram till vi har barmark här i norra Sverige.

Själva OL premiären är 3 veckor och 4 dagar kvar. Så bara att jobba sakta men säkert så kommer löpformen snart : )

Fick ett till paket som jag beställde för rätt länge sen. Fast ska det skickas från Kina så tar det ett bra tag.


Vad är nu detta ?


3 nya linslock till kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0