Festa är kul, men jag föredrar att träna

Som de flesta vet så fyllde VB aka Viktor Brännmark år i fredags. Detta var ju som "tvunget" att fira. Vilket vi gjorde med att ha styrt upp överaskinings fest åt han.
Vi hade hyrt en byagård som var över förväntan. Allt var på topp för mig tills Ukraina kom fram igen. Så detta resulterade i en tidagare kväll. Kanske bra för att dagen efter,
Vaknade jag 07.30 på lördags morgon och mådde riktigt bra. Så upp och ut i solen och äta frukost. Var fler som slogs sig ner och njöt av solens värme.
Efter att smält maten så drog jag, AB och KE ut på en landsvägs vända med racer cyklarna. (om inte folk har förståt att t.ex. AB är en förkortning eller smeknamn på en person)
Blev stabila 1.40 och distansen blev 49 km. Och redan då började rumpan göra lite ont, handlar om att vänja sig lite med att ha ont ett tag till (snitt 28 km/h).
Denna dag hans det både med pizza och en hamburge tallrik. Så maten kan man inte påstå var optimal.
Sen tidigare idag så drog jag, Murte och KE ut på ett 55 minuters cykelpass (snitt 32 km/h). Drog upp tempot
rejält på hemvägen och låg på A2 puls. Kändes inte alls lika mycket i baken som det gjorde igår. Är man renodlad cyklist snart?
tror inte det.
Som de flesta vet så fyllde VB aka Viktor Brännmark år i fredags. Detta var ju som "tvunget" att fira. Vilket vi gjorde med att ha styrt upp överaskinings fest åt han.

Vi hade hyrt en byagård som var över förväntan. Allt var på topp för mig tills Ukraina kom fram igen. Så detta resulterade i en tidagare kväll. Kanske bra för att dagen efter,
Vaknade jag 07.30 på lördags morgon och mådde riktigt bra. Så upp och ut i solen och äta frukost. Var fler som slogs sig ner och njöt av solens värme.

Efter att smält maten så drog jag, AB och KE ut på en landsvägs vända med racer cyklarna. (om inte folk har förståt att t.ex. AB är en förkortning eller smeknamn på en person)
Blev stabila 1.40 och distansen blev 49 km. Och redan då började rumpan göra lite ont, handlar om att vänja sig lite med att ha ont ett tag till (snitt 28 km/h).

Denna dag hans det både med pizza och en hamburge tallrik. Så maten kan man inte påstå var optimal.

Sen tidigare idag så drog jag, Murte och KE ut på ett 55 minuters cykelpass (snitt 32 km/h). Drog upp tempot rejält på hemvägen och låg på A2 puls. Kändes inte alls lika mycket i baken som det gjorde igår. Är man renodlad cyklist snart? tror inte det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det inte du som var mest väck av alla?!

2012-05-06 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0