Vad gör vi? Nu kör vi!

YEEEI, då har vi fixat körtkortet. Skön lättnad att äntligen få köra bil, tankar om att köpa bil kommer väll snart. Tycker själv att jag fick en lätt uppkörning, fast körde nästan i hela Älvsbyn. Så fick ju med alla delar i alla fall. Och trafiksvårigheterna var en 1:a och 2:a.

Kontrollanten var sjukt chill, snackade om allt möjligt. Var nästan skönare än en körlektion. Efter 30 min så får jag göra en fri parkering på Polar. (det finns gott om utrymme där).

Träning: Körde A1 löpning 65 min, lite på eljusspåren, sen baksidan på lill kanis. Kändes inget speciellt i kroppen. Blev också ett pass i gymmet med Micke, bara bicepscurl !!! (eller inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0