The Good life

Welcome

Dagen har varit ganska bra. Vaknade dock med lite ont i halsen... kändes lite surt med tanke på hur formen är! Får verkligen hoppas det är bättre imorgon. Kanske för att jag sover halvdåligt, har inga problem och somna. Och går inte och lägger mig försent heller mellan 10-12. Vill sova till 08,00 men vaknar alltid runt 06,00. Sen är det 20-30 sömn, sen vaknar jag igen. Vet inte riktigt vad det är, Men om det fortsätter så måste jag göra något åt det!

Skolan var i alla fall lugn, 3 lektioner, pasta till lunch, Fotograferat fotbolls matchen (se det tidigare inlägget)
Dunkar lite Kanye West. Passar bra på kvällskvisten nu. Jag och Alm har fått våra mössor från JY, är väldigt nöjd med dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0