regn, regn, regn osv..

Hejsan. hur är livet? Jodå, det rullar på. Lite sjuk fortfarande! (Har jag blivit störd och pratar med mig själv?) Kanske håller på att bli det nu, har nu hela 3 sjukdagar detta år.. Det enda jag har tränat denna vecka är 20 min cykling (inomhus) och 10 min styrka!

Blir inte bättre eller sämre. Har hamnat i något dödläge, får se hur det blir med den "nya" sängen. Har lagt dit en till madrass i sängen, pga den är så förbannat hård.. Mina 65 kg gör inte så mycket skillnad på fjädrarna.

Idag var jag på Kanis och hjälpte Elin tillsammans med Agnes. Vi startade och tog i mål de som orienterade i dagens downhill orientering. Vädret var med oss, NOT! Idag vi 16 så hade det på 12 h regnat ca 50 mm regn. Var kommer det ifrån? Piteå hade fått 20 mm, och det är ca 5 mils skillnad.

Var e solen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0