Granlunken

Vi spolar tillbaka lite!

Torsdag, 2 lektioner, folket kom hem från ammarnäs, Zacke T blev 18 år, blev ett tårtkalas i Ugglan1, jag provade cykeln efter att jag bytt drev, kasset, bakväxel, höljen, vajrar. Den går riktigt fint nu.

fredag, inte så mycket och säga. Åkte hem 13,30. For förbi trafikverket, tog körkortsbilder. Droppar väll körkortet ner i brevlådan nästa fredag. Hunden blev glad som vanligt och se mig :)

Idag! Åkte upp till "The snake moutain" för att springa Granlunken 10 km. lite drygt med start 13,30... man hinner ju bli hungrig efter frukosten! jaja nog mycket skitsnack.

Värmde upp i vanlig ordning. vädret var 15 grader lätt regn. perfekt löptemperatur. Starten gick och ingen ville vara uppe och dra... jaha fick jag göra det själv i 3,7 km. Hade dragit ut fältet ordentligt redan efter 1,5 km. Då var det bara en som hade rygg på mig.

La mig i rygg på han, för att man började bli ganska sliten. Men höll mig kvar i rygg fram till sista backen då jag ryckte och vann 10 km klassen.

tid: 36:14
Snitt: ca 3:37
Betyg: 7 (tiden är jag nöjd med, men kroppen var inte på tå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0