Everyday is a friday

Fredag som alltid på fredagar. Har haft hela 2 lektioner idag, kan man vara mer trött och utbränd!

Glömde blogga om träningen igår, så här kommer en kort sammanfattning.

* A1 stakning 70 min + 5 impulser, kändes ganska bra. Men onsdagens gympass låg kvar i armarna.

* Pinings med Zacke och Julius, man blev rejält svettig. spelade 60 min aktivt 30 min.

* Gym väldigt mycket armar. Chins, dips, bänk, bålövningar. Tid 45 min. + avslutades med bedminton och lite pinings.


Fast idag är det vila och massage när jag kommer hem. Kan behövas på mina ben..

Ska ta skidfoto klockan 1300, blir svart tema. Svarta tights och underställs tröja. Vi kom inte på något speciellt bra, men vi bestämde oss för att skulle ungefär se likadana ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0