Cykelcrash

I do what I do! Skolan känns mest som att den bara flyter mellan fingarna, har svårt att ta den seriöst då mitt schema är ett skämt. Kanske hatar för mycket, men vill ha fler laktioner. Låter kanske dumt, man vill ju inte ha för få lektioner.


I do what I do! Skolan känns mest som att den bara flyter mellan fingarna, har svårt att ta den seriöst då mitt schema är ett skämt. Kanske hatar för mycket, men vill ha fler laktioner. Låter kanske dumt, man vill ju inte ha för få lektioner.

Jobbar vidare i alla fall. Blev en massa kopplingar med krestar idag, säger 74LS32 er något? Gjorde inte det inte för mig heller, men om jag inte mistar mig så är det en OR-krets. Hade en programerings lektion, det senaste programmet är ett som räknar om antal dagar till år, månader, veckor och dagar. Kanske inte låter så svårt, kan lova er att det inte är så lätt.

Lunchen får en 2 av 10 idag, moset var bra men korven hade ded verkligen misslyckats med... Går inte säga att det var gott. Tur att 2 fikat och middagen räddade dagen. Burgare till middag var inte helt fel, får gärna vara det några fler gånger.

Sen for jag och Joar ut på ett cykelpass, var inte så mörkt när vi började. Klassiskt misstag, för det blir mörkt väldigt fort nu. Körde en del teknisk stig i början, sen mycket grus väg uppför, utför och det var väldigt blött vissa delar. Kroppen svarade riktigt bra, kände inget speciellt av halsen eller liknande. Så hoppas att jag är snart helt tillbaka och kan träna 100%. Blev bara 1,50. var sugen på att köra ett bra tag till. fast vi var ju tvugna att hinna till måndagsfikat. Men 400 meter innan asfaltsvägen hem så drar Joar en ganska bra crash.

Han körde ner i ett vattendike på grusvägen, fick kast med cykeln och crashen var ett faktum. Blev inte så farligt, men lite mindre blod, lite vint framfälg och punka på framdäcket så fortsatte vi hem. Blev att stanna hos Emil och låna ett däck och fälg så vi kunde cykla hem. Så såren kunde tvättas! Blev i alla fall ett bra pass, men lite tråkig avslutning.

Blev en väldigt snabb dusch för att hinna till måndagsfikat. Var väldigt trevligt att de flesta killar hade skjorta på sig pga "Skjortmåndag". Var varmchoklad och kladdkaka som bjöds på. Är tyvärr inget jätte fan av just kladdkaka, men chokladen var mycket bra.
Sitter och funderar om det är värt och köpa ett par Oakley brillor. De är ju väldigt snygga, men behöver jag dem!? Ska överlägga om jag behöver nya brillor eller annan skidutrustning.

Kanske har glömt att berätta det här, men har köpt en ny vinterjacka. Är mer än nöjd med den, en jacka som jag har funderat på att köpa sen förra vintern. Om ni är intresserad hur den ser googla "Oakley corked".

Ska kolla era bloggar, forum och mailen. Sen ska jag sova!

Go Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0