A3

Idag har jag kört två pass. Första kan man inte riktigt kalla ett pass. Men blev 30 minuter aktiv cykling då jag lappade/ märkte ut de sista kontrollerna inför ungdomscupen den 17:e.

Körde sen ett A3 pass med Alm och Lundholm. Lagom lång uppvärmning, innan vi körde 3*10 (3 min gånger 10 intervaller). Väldigt bra pass där jag var den som drog mest. Var nog en bra hare åt de andra.

Vädret var ju också på våran sida, solen började skina. Kunde inte bli mycket bättre.

Först körde vi 4 intervaller på Porsön, på alla olika ställen. Sen blev det 3 på Björx och 3 på ormberget. Synd att jag inte körde med Garmin klockan... (har lånat ut laddareen till en viss person!!!)

Total tid: 2h
total A3 tid: 32 min

Och tror vi inte Lundholm styr bullar efter passet?! Jo självklart :D Kommer komma en random bild på när vi schteker i solen !

Fly Fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0