Take over

Johej igen!

Lördag idag (igår) har jobbat med ta ner tapeter i ett rum som ska tapelseras* om.Tog ju ett bra tag, måste ha varit några kassa tapeter för de gick bara sönder när jag skulle ta ner dem (no shit)

Dagens träning blev stakintervaller, kändes tungt i armarna i början. Fast efter första intervallen släppte det. Körde 7+7+4+7, så fick ihop stabila 25 min A3. Har ju fått "order" att inte köra så långa pass. Bäst att lyssna och se om det ger något resultat.

Sen rymde hunden... märkte att han skällde på framsidan, då han skulle vara på baksidan! jaha ut och plocka in han, då hade han ju passat på att leta rätt på något skitigt ställe!! Blev duschen och nu har vi en halvblöt hund som springer omkring i huset!

Jag och brosan lagade plättar till middag idag. Kanon eftersom plättar är bland det bästa jag vet (y)!!

Tor att jag måste fixa lite ny musik, någon som har något bra tips? plz

Ain't that some shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0