Snälla vissa är!

Vad hände med att det var sol i början på veckan? Jag som nästan hade tänkt och ta fram solbrillorna! Och nu är det grått, trist och regnar... Kommer ju inte klaga när detta regn blir snö när tempen sjunker. Knip igen och gilla läget.

Dagens middag bestod av ris med kassler gryta och köttbullar. Det var verkligen inte dåliga köttbullar heller och vad säger inte någon då "Det här är de bästa köttbullar jag NÅGONSIN ätit!" Behöver ju inte ens säga personens namn.

Slog Höet i en match bordpingis, blev 11-9 till min fördel. Spelet har blivit bättre sen vi började för 3 veckor sen.

Efter att ha lirat lite CoD och kommer tillbaka så har några IDIOTER dragit upp min mattan i sängen. Fullt av smågrus och annat skräp, hur kul kommer det vara att sova i det!? Sen hade de ställt järn"saken" som orsakade punka när jag köra hit i Augusti.


3-1 vinst mot ZT!


...........! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0