Ser ljuset

Verkar finnas en stor chans att bli kvitt mitt knäproblem, hade tyvärr börjat räkna att de skulle ta lång tid. Men med tålamod och LYSSNA på kroppen/ knät med streching och knark.

Körde 70 minuter cykling idag, solen sken. Blev ett lugnt och fridfullt pass, hann hela 11,2 km. Då kan ni ju räkna ut att det inte gick så fort på cykeln. Men körde väldigt tekniska stigar, så det går inte så fort där. Fast det är ju dubbelt så kul istället.

Håller också på att äta en massa vitlök. För det känns som att jag är ytterst lite förskyld. skulle säga att jag känner mig 95% frisk. Det är halsen som jävlas lite. Då därför vitlöks dricka och te!

Tror jag ska ner till Konsum en sväng. Äta något samt kolla på någon film innan man packar ihop för denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0