Om du var jag!

Då var det ett tag sen man skrev något på denna blogg. Blir mycket fakta och lite text, som det ska vara.

I fredags så drog jag hem efter att ha snabbt städat rummet och haft ett samtal med Coach S och E. Tänkte träna på lovet, men det fick jag inte.. Blev 9 dagars vila för min del. Känns på ett sätt bra att ta det lugnt nu än att inte kunna tävla i skido till vintern!

Hann inte riktigt tänka på att stanna på minihallowen, då jag var inställd på att fara hem.

Nallo var ju lika glad som vanligt att se mig, kul att man är saknad. har blivit en hel del prommenader med han.

Min äldsta bror var också hemma, var ett par månader sist man såg han. Killen har ju bara lekt med ubåtar nere i södra Sverige.

Som ni har sett i inläggen tidigare så har jag varit väldigt aktiv med kameran. detta har gjort att jag har köpt en ny kamera. Blev en Canon 550D, kändes inte värt att lägga ut ännu mer för en 600D (då det inte har hänt något i utveckligen)

Kan ju inte klaga på film kvaliten (Filmat med en 550D)

More Super Slow Motion [Water] - 550D from Rickard Bengtsson on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: gbn

vass som fan!

2011-11-01 @ 00:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0