Ol stafett @ åsen

Då har årets ol stafett avgjorts. Det blev spännande in i slutet då topp lagen bommade och wildcardens sprang bra.

Men i slutet stog Martin Norberg och Viktor Brännmark som segrare, med ganska stor marginal.

Har en massa bilder och filmer från dagen, men det kommer troligen imorgon.

Filmen kan nog ta ett bra tag till, måste fixa något bra redigerings program. För filerna är i fel format, så måste konvertera dem till rätt. Massa jobb, men det har jag tid med.

har också tagit steget in i knarkvärlden. Köpte troligen mina första piller idag, antiinflammatoriska och smärtstillande Ibumutin* Ska köra en 10 dagars kur, och medans det köra sterching för att troligen är jag stel i yttersida på framsida lår. Vilket drar min knäskål åt höger och skaver och skapar irritation i knät.

Om inte det hjälper ska jag på återbesök och köra akupunktur, som sägs ska hjälpa mot smärtor och leder och muskler.

Go Natt!

Kommentarer
Postat av: Fredirk

Adobe Premiere brukar ju funka fint till alla sorters format.



Hälsingar

2011-10-13 @ 16:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0