Men jag kanske inte bryr mig!

Denna rubrik står Julius för, pga G-snack och handtecken. Var i alla fall väldigt roligt.

Idag så jobbade vi på digitaltekniken med olika kopplingar. Lyckades väldigt bra, om inte kursen blir svårare än såhär är det skit lätt.

Sen programering och religion, gick som det brukar. Man förstår det mesta och sitter inte som ett frågetecken på lektionerna. Ska bli kul med något prov snart, har bara haft ett litet läxförhör sen skolan startade.

Dagens träning blev maxstyrka med uppvärminig och extra bålstyrka. Körde bänk 65*3, (62,5*3)*3, chins 15*4, (12,5*4)*2, 10*5. Chins (15*4)*4 och sen brutalbänk med 5 kg extra. Kändes bra att man snart bänkar sin egen kroppsvikt!

Middagen bestod av potatis och fisk 3 av 5. Lunchen potatismos och köttbullar 2 av 5!

Ska försöka springa runt och fota folk som bakar inför Bak KM idag. Så att Skidlinjebloggarna får några bilder att använda när de ska skriva om dagen!

Själv är jag sugen på en ny kamera eller ett nytt objektiv. Så man kan ta lite bättre bilder, för blir kanske stor skillnad mellan 8 Mpixlar och 15 Mpixlar!


(Inte min bild)

Kommentarer
Postat av: Niklas

det är i huvudsak inte megapixlarna som gör att kvalitén på bilden blir bra, objektivet utgör större skillnad än megapixlarna.

2011-10-18 @ 00:01:49
Postat av: Ulkan

Sant att objektivet gör mycket : ) Men om man jämför min 350 med pappas 550 (Med samma objektiv och inställningar så blir det ju stor skillnad.

2011-10-18 @ 00:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0