måndag + 3000 m

God eftermiddag på er alla. det har faktiskt slutat regna här i byn, och solen lyser !

Har haft digitalteknik och programering idag. Båda kurserna läser jag med källartrollet, så det är ganska lugna lektioner!

Varit på föreläsning om förintelsen som en kvinna/ tant berättade om. Var inte så jätte intresserad då jag har varit på en föreläsning på KH i 9:an. Så det var en repetition av vad han sa, fast ur en annan synvikel. Kan verkligen inte förstå vad tyskland med AH som bestämde tänkte när det genomförde världens största massmord.

Sen sprang de andra 3000 meter på Älvåkra, ställde inte själv upp pga knät. less jag är... Förra gången fick jag inte, och nu kunde jag inte!

Resultat kommer på Älvsby skidlinje bloggen. ( Kolla bland länkarna så hittar ni den )

Bilder i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0