Lägger ner för tillfället!

Träningen har gått ganska bra, de pass jag har kunnat körat. Men knät har sattit stopp för att jag ska kunna köra som jag själv vill. Så ska prata med Sture på tisdag (sjukgymnasten), är nästan säker på vad jag kommer få svar från han.. Vilket är att jag ska Voltaren eller liknande, vilket jag synar väldigt mycket.

Så blir inga rullskidor eller löppass för mig på ett tag. Får väll köra gym på överkorppen istället.

Lägret har varit ganska bra, har inte riktigt kunna se någon glädje i träningen då knät fuckar up det!!

Igår blev det 45 minuter klassiskt, sen 70 min gym. 7000 meter rodd på 32 min, körde för det mesta med ett ben. (för att låta det skadade knät vila) sen det klassiska chins, dips, bänk och mage.

Borde börja packa ihop mina saker, för vi åker klockan 13 (finsk tid).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0