Kartor från dagen

Då har jag gjort quickroute på alla banor, finns inga direkta stora vägvals skillnader. ett par som, och på de gjorde jag rätt några gånger men också fel.


ett gäng glada skidorienterare. 


Bana 1 Kändes bra från start, tog den nedre vägvalet till 2:an.


Bana2, lång sträcka till 1:an som var bara att stoppa huvudet under armen och köra!


Bana 3, började med en massa korta sträckor som gick bra. Sen gjorde jag en boom till 4:an, tog vägvalet rakt på!


Bana 4, den bana som gick bäst för mig (kanske för att jag körde stakning, men använde benen i vissa backar)


Bana 5, sista banan så det var bara kötta på allt vad man kunde! (Dock är grönt sämst mot grönt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0