I do believe I failed you

Dagarna går allt segare och segare. Känns som att man hinner tänka på en, två och tre gånger på allting.

Började med att gå upp 08:15, för att äta frukost. Samma frukost som de andra 200 dagar jag går här på folkan. Sen så blev det gymmet för min del, körde något styrkeprogram med KE och Micke. Skulle vilja ha kört mer på armarna, men fick med hela överkroppen under detta pass.

Har också kollat på nya systemkameror, känns som att det är dags att byta upp mig.

Dagens lunch var palt, helt okej. Den var mycket bättre en den palten jag åt i Söndags..

Efter att skicka mail till höger och vänster samt varit på 2 fikat så blev det cykelträning 2,15 i näst tjockaste dimman jag har varit med om (BAMM slår allt där)

Mina tår och fingrar var ganska kalla när jag hade cyklat i 2 h. Men var bara ta kortaste vägen hem, så att man kunde värma upp dem i duschen.

Dunkade Macklemore i Mp3 under passet, om ni inte har hört han så borde ni prova göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0