Fredag eftermiddag

Andra passet igår blev stakning på Bränbergsvägen, tyckte det kändes bra i början och att det skulle bli ett lätt pass. Vi skulle då köra 3 st 10 minuters A2 intervaller med 1 minuts vila mellan. Då första ska dra igång märker jag att alla kommer bakifrån och drar om mig, hänger med ett tag men blir allt större lucka.

Tror inte det är jag som är så mycket sämre tränad än de andra. Utan jag körde mitt pass och det gav bra med värk (bra värk) efter. Det är därför det är så svårt att mäta sig med folk på rullskidor då rullmotståndet är olika från par till par.

Blev i alla fall 2.05 i ett bra väder, ville ha kameran när man såg solnedgången. Fast fick släppa det och fokusera på träningen istället!

Dock ett minus med den träningen var att jag **** *** ** ** ont i handleden.. Så var nog "tur" att det inte blev rullskidor idag..

Får se hur kroppen håller ihop efter morgondagen (söndag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0