!

Då var denna dag snart över, hoppas morgondagen känns mer meningsfull. För har igentligen gjort något vettigt idag.

Nu har det gått över 1 vecka sen jag "slutade" träna och började käka/ tugga piller. Men känner inget resultat, känns nästan som att jag känner efter mer. Och den lätta förskylning jag har haft hela vägrar släppa, känns ibland och vid andra tillfällen känns det bra.. Var ligger instruktionsboken till denna kropp!!?

Blev less när jag insåg att jag inte skulle vara med på innebandyn. Den sport jag gillar mest förutom de sporter jag satsar på. Mycket fart, snabba beslut, bra puls, mycket variation alltså bara en massa +.

Men jag avslutade kvällen med att se Benknäckargänget istället. Kan inte klaga på det, fortfarande en bra film!



En låt från filmen!


Random bild nr 103!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0