En torsdag

Hej hej!  Idag har jag först kört ett klassiskt stakpass på morgonen. Kan ju säga att det var J**ligt halt ute, så fick gå helt på överkroppen 99%.

Dock var armarna ganska slitna efter gårdagens gympass, men gick bra. Körde runt Älvsbyn + lite extra svängar på 70 min. Mötte Elin och Anders när jag var påväg hemmåt.

Har haft en "utvecklings" samtal. Fick i alla fall något vettigt sagt, men oftast är det ganska meningslöst att sånna samtal på skolan.

Sen hela 60 minuter Styrteknik, tog på krafterna.

Snabbt hem och byta om till cykelbyxor och t-shirt för att cykla lite nere i gymmet. Lugnt pass i 75 min, med film i form av T4XI. (Taxi 4).

Nu blir det ner till skolan igen !

Fuuu.

Kommentarer
Postat av: Stockvik

Jag läste alla you, och jag såg att det inte var någon yoo. Sånt där funkar inte på mig grabben! ;-)

2011-10-27 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0