back in byn

Var en lång resa hem från skidtunneln, tog det väldigt lugnt och försökte sova så mycket som möjligt. Vi stannade och åt i Happaranda. De flesta sprang verkligen till Max, men jag och några andra gick till Ikea istället. Ingenting slår en stor köttebulls tallrik med fri refil.

Blev en mjukglass som efterätt vilket satt bra.

Hem och snabbt starta en tvättmaskin, visste att det skulle bli en lång kö på maskinerna. Så alla mina tränigskläder är nu tvättade.

For också till Konsum för lite proviant shopping. Blev mycket vitlök, mums. Kokade upp en kopp vitlöksvatten, som inte smakade så farligt som jag trodde.

ett minus var att två av mina blommor hade sloknat pga för lite vatten. Fast de har överlevt och är på återhämtningsväg.

Ska till sjukgymnast imorgon, blir nog att tugga tabbleter i 7-10 dagar. Får se det långsiktigt, ska inte vara bäst just nu. Utan det ska jag vara om 132 dagar!!


Blir mycket dator och skolplugg istället för träning.

Kommentarer
Postat av: Waller

Bara att bita ihop...

2011-10-10 @ 19:39:15
URL: http://wallers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0