17 Oktober

Då var man tillbaka i byn, och denna gång åkte jag hit med Jossan och joar i baksätet!

Igår så blev det mest att packa upp, hälsa på det folket som var här.

Fick byta däck på bilen med brosan, sen blev det lite shopping på stan. Blev nårga t-shirts rikare och ett par jeans.

Ska snart dra till skolan för hela 3 lektioner idag. kommer vara utbränd, eller inte!

Dagens träning blir först max styrka, sen lite underhålls styrka efter det. Tror att det kommer bli PB i de flesta övningarna!

Idag ska Bak KM avgöras, tyvärr så har jag/ vi i ugglan 3 inte något lag att ställa upp med. Må bästa baklag vinna!

Har också insett att jag måste skaffa fler tavlor eller liknande och sätta på väggarna! För just nu har jag bara 5 st...

Heydå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0