1339

Då var det här det 1339:e inlägget jag gör på denna blogg. Kändes som att de var igår jag startade den, men ändå har jag hunnit med att skriva så många inlägg.

Idag kändes som en seg morgon, frukosten gick segt. men när träningskläder kom på så hade jag väll vaknat till. Taggade till för cykling, for iväg sammtidigt som de andra som skulle orientera. Hade ingen ide på hur länge jag skulle vara ute, eller var jag skulle cykla. Men hittade en bra runda med mycket klättring.

Körde nästan på alla stigar jag känner till runt Älvsbyn, Fick ihop 28 km cykling. Kroppen var med och krånglade inte, dock fortfarande svårt att säga när det gör mer ont i knät. Men hade inga sånna känningar idag, vilket var en lättnad. fast jag sitter och tar det lugnt nu så känns knät..

Cyklar gärna den här rundan igen, så om någon vill följa är det bara göra det.


Kommentarer
Postat av: Snowjogger

Slappna bara av och njut av en bra dag.

En elitidrottare kommer att känna av allt slit.

Det gäller att hitta balansen och att inte spänna sig för att det inte ska göra ont.

Ha en kul helg med dina Ol-polare.

STREEETCHA som en katt gör varje morgon.

Tänk på Nallo.

2011-10-21 @ 18:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0