Är man tillbaka nu eller?

Lite dåligt med uppdateringar, men ni vet ju att jag inte sitter lika mycket vid dator på helgerna (eller i alla fall inte på dagarna).

Har varit och sett en sjukgymnast angående mitt knä som har "strulat" ett bra tag nu. Han kom fram till att jag hade en mekanisk skada, så det är ingen sena som har inflammation. Körde också en ultraljuds koll på knät för att kolla att lederna såg bra ut.

Fick beskedet att jag skulle tejpa knät, och att jag kan träna "för fullt" fram tills jag inte kan göra ett enbensböj på höger  ben. Låter ju dumt att köra med ett ont knä, och fortsätta tills det verkligen inte går längre.

Men ska nog ändå öka sakta och säkert så att jag får en bra start på vintern och skido säsongen.

Så var iväg till sinksundet och körde lite några intervaller. Provade och springa lite mer. Var inget lång/ hårt pass. Utan ett puls baserat "kom igång" pass.

Har redigerat klart filmen från vallsberget, men måste göra något mer med filmerna. Filerna blir så Förbannat stora om man vill ha dem i bra kvalite. Måste prata med någon som har lite mer skillz i att göra filmer, Nicklas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0