14 Nov

Dagen har varit än så länge varit bra. Först fick vi reda på att det inte var någo religon idag. Kände inte riktigt för att ha det..

Så gled runt lite istället, 2 fikade som vanligt. Blev en choklad dammsugare* om man kan kalla den det. Lite sockerboost i alla fall.

Tänkte först vara med och fota lite 1000 meters intervaller på Älvåkra. Men då kände inte Elin så bra, så vi for och körde styrka istället.

Vi körde chins, brutalbänk, chins, knöböj, ryggövningar, djupa armhävningar, kast av medecinboll och bålstyrka. Kändes bra att inte köra med så mycket vikt. Blev lite mer explosiv styrka istället. Tror min handled uppskattade det.

Dagens middag var potatisbullar. ska vara ärlig och säga att det inte är någon favoriträtt för mig.. Fast det finns både sämre och bättre mat. Känns ändå inte som att jag ska klaga då jag får lagad mat varje dag.

Droppade nyss av Waller på tågstationen, var trevligt att han var och hälsade på. det uppsakttas när folk som har gått ut kommer och hälsar på.

Har gjort en ganska stor uppdatering av Fotogalleriet (på sidan) -->

Ska plocka ihop lite i rummet, sen vänta på måndagens höjdpunkt måndagsfika. Var ju 3 veckor sen sist... paj och glass hoppas jag på!


Det är ju lite vitt på marken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0