Trevlig träning

Efter att ha skrivit prov efter lunchen så gjorde jag lite skolarbete innan middagen. Hade tränings lära efter maten, Coach Sture pratade om att man "ska" hålla på med fler idrotter än en! Håller med helt och hållet på den punkten.

For ut på ett skate pass efter att snabbt bytt om till träningskläder. Värmde först upp, sen körde vi maxryck var 4:e stolpe i 3 km. Fortsatte med intervallerna, blev en 2 minuters intervall. Var inte så långt ifrån VB i tid, så det kändes skönt. Blev stakning 10 max 20 lugna och så ett 2 km's runda. 

Sen körde vi en lite längre intervall, vet inte riktigt vad den tog i tid. Kanske körde lite för hårt, men tyckte att jag hade ganska bra koll på tekniken. Intervallerna avslutades med att Sture låg först och så fick man inte släppa någon lucka till den framför. Och sen när det blev dubbelspår, så fick man åka om. Lyckades plocka många placeringar från att startat sist.

Åkte av mig i 1,30 efter det, på ängarna, där Andörjan går. Åkte på där i under en stjärnklar himmel, med lite norrsken. Riktigt skönt. Skulle haft något att fotografera med... Blev totalt 2,30 idag.

Ska bli skönt att gå och sova snart, och taggar Kåbdalis imorgon. Kameran följer självklart med!

Min anslagstavla!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kändes som att ni under ert träningspass hade bättre väder än oss hehe

SV. ne men mena, happyface på våren :)

2011-03-24 @ 07:16:07
Postat av: Frida

Glömde skriva i lite, hehehe

2011-03-24 @ 07:16:42
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0