Snart vår!

Det märks att vintern är snart slut, känns både bra och dåligt!! Har börjat planera sommaren ganska mycket nu, märker att det kommer bli en del resande som förra sommaren. Insåg kanske lite sent att jag missar 2 juniorcup tävlingar då jag inte åker till Gotland...

Måste göra val man inte tycker om ibland, kommer kanske ett till ganska snart. För sammtidigt som Älvsbyn runt ska gå, så är det Juniorcups tävling.. Varför kan de inte ligga på olika datum? Vill också springa SM i terräng löpning, går helgen efter tjeckien. Ska kolla upp hur möjligheterna är att fara ner på det. Löp formen verkar ju inte vara så dålig.

Igår blev det lugnt A1 med min bror, åkte skoterspår. Gick lätt och vi åkte på lite skoterspår som gick lite överallt. Kändes bra när solen sken (y)

Idag har jag haft fysik prov på morgonen, kändes faktiskt bra. Vet att jag hade fel på 2 frågor, hoppas man har rätt på de andra frågorna. Ska inte oroa sig så mycket! Mattematik på det, börjat med ett nytt område "talföljder" Känns som att det är ett lätt område.

Taggar för 2 fika, sen mer skola efter det!

Tagga för läger med denna snubbe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0