Ski-Go cup

Igår avjorde ski-go cup, och det stod mellan mig och claes. Han ledde med 5 poäng inför tävlingarna, och det gjorde att jag var tvungen att vinna en, och komma före Claes på andra tävlingen.

Tävlingarna körde i Piteå på Vallsberget i riktigt stekande sol. Men smalspåren var få och nå ***** lösa. Men inte gör det något, är lika för alla.

Sprinten vann jag med 30 sekunder, sen medelditstansen var jag 2:a 5 minuter bakom Claes!! Vet inte var jag förlorade all den tiden, men ett stort grattis till Claes som i slutet visade vem som var bäst.

Annars har jag städat rummet och gjort lite andra småsaker här hemma.

Var ute på ett lugnt skate pass med pappa, broder och hunden. Solen skiner starkt idag också (y)

Kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0