Skate intervaller

Tillbaka framför datorn, efter ett riktigt skönt intervall pass.

Först såg det ut som att vädret inte skulle vara med oss, fast vi hade riktigt fel. För solen kom fram och vilket väder det blev. Helt sjukt : ) (Hade tankar på innebandy pga allt regn som föll 45 minuter före träningen) Skulle åka 4 st 6 minuters intervaller.

Trodde det skulle gå tungt nå ***** efter som det var så blött i snön. Gick dock bättre än förväntat, låg i rygg de 2 första och gick upp och drog på de 2 sista. Hade mycket bättre stavfäste, kanske för att jag hade skido trugor.

Pulsen var hög och bra, låg mycket på tröskeln hela tiden. Var sällan över den. Lite otur så fastnade pjäxorna i varandra 150 meter före slutet på sista intervallen. Tog med mig Julius i det fallet... Totalt mitt fel! Men Julius flög verkligen ut i djupsnön och fastnade nästan där.

När vi hade åkt ner lite efter intervaller körde jag och Alm lite ryck på platten. Kändes bra och trycka på lite till. Gled runt lite till. Och sluttiden på träningen blev 1,25!

Bild på glasögonen jag och Alm har beställt! (y)

Jag gröna och Alm röda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0