Sista dagen på lovet.

Då är detta lov i stort sett slut, men kommer flera lov. Kommer ju bli riktigt sköna skidpass när jag kommer tillbaka till Ä-byn, tränings tiderna kommer också gå upp nu. När temperaturen är -20 så vill man inte vara ute på 2h + pass. Fast känner på mig att det kan bli ett antal sånna för mig nästa vecka.

Har varit ute och åkt skidor med hunden i 1,15. Han ville först bara jaga de andra hundarna, fast vi åkte en annan väg och då gick det lite bättre. Sen lyckades min bror knäcka sin stav när han tryckte till lite. Stavarna var dock lite för mjuka för han. Blir en nyinvestering nästa vinter, för nu finns de andra stavar han kan åka med.

Ska nog ut och gå med hunden, en kortare sväng. Efter det så är det bara börja packa och lyckas få med alla saker tillbaka till byn.

Om det ändå vore såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0