One more time

De flesta kanske redan vet det, men jag och Alm hade ju beställt nya brillz. Och igår vid Frukost eller lunchen så frågade Joar när de skulle komma, jag sa imorgon eller om 4 veckor. Vad har inte Julius varit och hämtat ut om inte våra brillor. Så blev att pröva och peta på dem. Är riktigt nöjd med köpet, och ett tack till Julius (y)
Har haft 3 riktigt jobbiga lektioner, inte att de var svåra eller långa. Var inte taggad alls, trött var jag hela tiden... Blir en tidig kväll idag, fast kan inte säga att jag har varit uppe länge de andra dagarna. Går och sover innan 24,00/00;00 varje dag!!
Idag är det Ortodox stil (klassiskt längs skoterspår med klassisk drag bakom. Kommer bli kul, vi killar åker 9 km medans tjejenra åker 6 km. Startar sammtidigt med KE, hoppas att vi öppnar i ett bra tempo. Hårt men inte överdrivet. Sture tror klistergrund, det tror inte jag. Får se vem som har rätt!
Får hoppas vi har någon fotograf under tävlingen, kommer säkert upp någon bild då. Här eller på facebook!
Brillorna, ska leta upp lite mer fakta om dem! (Rudy Project Aggressor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0