Något skit

Hej igen! Har haft besök av Agnes pappa, han pratade om mental träning. Om hur man kan/ ska tänka före, under och efter ett lopp. Blev ett par diskutioner. Det största "problemet" var att man slösar för mycket energi på att tänka negativa tankar. Är kanske sant, men jag känner inte att det är något större problem för mig. Hoppas det fortsätter vara så.

Måndags fikat idag var kladdkaka med cocos på (Hatar cocos, fast tror ändå det ska vara gott varje gång!!) för nu mår inte magen bra, ska aldrig mer äta cocos igen !! Men fanns gott mjukbröd i alla fall.

Vi drog ihop en ett gäng och lirade innebandy i 50 minuter, var längesen man spelade och det var lite ringrostigt.. Körde med min nya klubba, tyckte den fungerade riktigt bra.

Måste ha något skit i halsen, för så fort man ska börja ta i så känns det. Så svårt att förklara exakt hur det är, men det känns inte bra så långt är jag säker. Kändes inte såhär före vintern... Ska fortsätta ta kvällspulsen, och se hur den utvecklar sig. För Sture tycker att jag ska vänta med att ta prover för att se om pulsen visar någon skillnad.

Ska kolla på ett till PB avsnitt efter duschen!

Låt: Rise Against – Make It Stop

Kolla en fågel!

Björx avslutnigsbal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0