Löpning

Dåligt med uppdateringar här, men har lätt för att bli så under lov/ helger. Ska försöka göra något åt det nu, med ett lite längre inlägg.

Har haft Fysik, matte och teknik och företags nånting. Andra matte lektionen kändes som ett av det bättre på länge, kan ju igentligen allting, fast på något sätt så finns det inte där när jag behöver det. Ska fortsätta plugga på så löser sig det nog.

Är ett par prov som kommer snart först teknik på onsdag, sen fysik på måndag nästa vecka. Borde inte vara några problem.

Tog det lugnt innan maten, tänkte prata med Sture. Men han är ju inte här på måndagar.. Gick ju inte så bra att prata med han då! Tänkte prata med han om tanken att ta blodvärden och kanske lite andra tester, för känns som att jag har haft något hela vintern som har hållit i sig !! Känns bättre att kolla upp det än att fortsätta träna och inte veta om det är skadligt eller inte.

Efter middagen, så bar det av på ett träningspass, blev 2,35 löpning med Joar, Jonas och Filip. jag vet att det blev onödigt långt, men kändes ändå som att vi höll ett ganska lågt tempo. Har inga hastigheter, eller sträckan som vi sprang. Hann i alla fall hem till Måndagsfikat, vilket var det viktigaste !!

Tänkte kolla något avsnitt Prison Break innan jag somnar : )

Saknar han redan


Kommentarer
Postat av: Mariélle

Stor han har blivit =)

2011-03-21 @ 23:14:18
Postat av: Antonia

fasen va söt. :)

2011-03-22 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0