23/3-2011

Är uppe ur sängen och ätit frukost, ett steg i rätt riktning. För känner mig inte så jätte pigg just nu.. Får hoppas att det går över, annars kommer ju inte denna skoldag bli särskilt kul.

Ska fortsätta jobba med webdesignen och utveckla mina vågräta och lodräta listor. Tydligen så har många hoppat av webdesign kursen... var får svår!! Men man kanske ska jobba istället för att kolla på film och annat. (Ska inte säga att jag aldrig har gjort det, men jag har blivit mycket bättre på att inte göra det) Man måste ju lägga fokus på det som är viktigt. Nu blev det dålig stämning.

Dagens träning är lite osäker, borde bli ett lugnare A1 pass. Måste kolla tränings schemat !!

Har inte kommit på något roligt att fotografera, så nöter igenom lite gamla bilder igen.

Orientering!

 


Kommentarer
Postat av: Old coach

...det blir nog att vara med på formtoppningsrycken som längdåkarna ska köra och när de går hem för kvällen fortsätter du och orienterarna som inte ska tävla i helgen med ett låååångt och lugnt AI-pass.

2011-03-23 @ 08:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0