Step back to reality

Japp, då har man varit lite slö här!! Hoppas det inte gör något, för blir ett par uppadteringar per vecka i alla fall!

Det har faktiskt slutat regna nu :D Det var ett tag då man trodde att det inte skulle slut regna... Men mot alla odds så har vädret vänt och solen skiner på himlen.

Korthet
*Sålt iväg dirtcykeln, sa nog sälja en cykel till. Fast man har ju endå 4 kvar...

*NOF träning+ Landsvägs cykling. Halvbra träning hade svårt att växla tempo, orienteringen gick ganska dåligt. Var inte alls med på kartan ibland. gjorde en 4-5 minuters boom. Cyklingen gick bättre, cyklade hem från måttsund, kortare pass men väldigt skönt. 20 km på 45 min. Så på fyrkanten runt kommer vi kanske hålla 27-28 km/h i snitt!

*Halkbana, denna gång hade jag rätt tid. Klev upp 06,10, för att min bror skulle skjutsa mig till Piteå. Tur att han har tagit körkort nu. För då kan han köra runt mig hela sommaren, fast det är jag som kommer få stå för soppan endå.. Gick i alla fall bra på halkbanan. Jobbigt och bromsa på oljan, men en väldigt bra upplevelse.

* Hittat ett "nytt" album som jag har börjat lyssna på. Bjuder på en låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0