Sol och värme

Still Chilli'N !

Äntligen lite sommarvärme här uppe i norr också! För det har varit lite kasst väder vissa dagar den senaste tiden.. Men nu har det vänt och börja bli bättre väder.

Igår så var jag, Joar och Gunnar ute på ett rullskidpass på bergnäset, fint väder hela passet (y) . Körde på mina 2:or, så blev verkligen A1 för mig. Gunnar måste ha slagit något slags rekord med 17 eller 18 blåsor på 2 h rullskidor. Blev lite BÖ också, men det blåste lite. Men nice var det i alla fall : )

Mamma fyllde också år igår. Blev tårta med en del av släkten som kom förbi.

Idag vaknade och såg hunden ligga och sova brevid sängen, juste det är min tur och gå morgonpromenad. Så upp och hoppa. Sen bara ge sig ut, lat som man är använder man in longboard för att rasta hunden. År frukost, sen var det nästa bara börja packa inför att träna på badhuset. Skulle köra vattenlöpning med GBN, man känner sig ganska dum/ fånig när man springer allt vad man har utan att komma framåt.

Kan erkänna att Gunnar slog mig på 50 fritt, måste verkligen få revanch snart..

Vi körde Korta intervaller. 45*30 och 15*15. Så fick ihop ca 25 min A3, och 1,10 total träningstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0