party rockers!

Det underbara vädret fortsätter ju bara, men när allting verkar så bra ramlar man till marken och stukar tummen... Hur jag lyckades med det berättar jag snart.

Hade ingen skola idag, var inte så oväntat. Lämnade igen några av böckerna jag hade kvar, det gick väldigt fort. Högstadiet har/ hade ett tåg där de gick utklädda till olika saker inom deras teama.

Bra med häng där : ) For vidare, åkte bil med Micke som nyss har tagit körkort. Grattis till han!

Dagens middag var  2 olika fisksorter, men löste sig med en tårta efter det.

Många personer börjar flytta ur Svalan och Ugglan.

Dagens träning = A1 klassiskt i NN (Nästan Näck) Kalsonger och utrustning, i 1,35 ett lugnt stekarpass.

Vi fixade till poolen för att kunna bada i den.  Jag och Alm kom på ideen att köra longboard istället. Kändes riktigt bra. Fick en hel del bra bilder.

Mötte några på stan som flippade burgare grattis åt oss vid lomtjärn. Klart man inte kan tacka nej till en burgare från nattvandrarna.

Lekte på ett tag till, for fram och tillbaka en gång. Nu skulle jag få leka, balansgång på lekställningen. Men slutade med ett fall på 90-110 cm till platt... Så har troligen stukat tummen nu. . /
'
ps: kan ha blivit lite fel ibland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0