OL läger

Då har man varit borta på läger i Boden, det var väl okej. Sjukt tråkigt att man inte fick vara med och bestämma hur träningarna skulle vara, hur banorna skulle gå mm. Det enda vi killar gjorde var att skugga folk och fixa med kontrollerna före och efter träningarna...

jaja, hoppas man lyckades lära ut något bra till dem som sprang. Jag sprang ju tävling i Onsdags kväll, hade bra flyt nästan hela loppet, gjorde en större boom. Sen så orkar man inte springa A3 i 40 min särskillt bra. Resultat går att se här -->> http://obasen.nu

Fick besked om att däcken och lite annat hade kommit från CRC. Och när jag skulle sätta på däcken idag upptäckte jag att fälgarna var 630 och däcken 622. Inte så bra där... Men har löst det nu, orkar inte hålla på berätta hur jag gjorde det. Nu ska cykeln snart ut på träning, blir och trycka några mil i sadeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0