Långtur

Igår var vi och körde årets långtur. Kände mig taggade och revansch från förra året. Vi skulle köra Skate, Löpning, Klassiskt. Jag körde Klassiskt, Cykling, Klassiskt, kan säga att det var lite jobbigt att hänga med på skate delen. Struntade i skaten för att spara på knät, blev ändå mycket benjobb. Så hade nog inte varit sämre och åka skate.  Fast nu har jag gjort det så, och det fungerade bra så jag är nöjd.

Cyklingen körde jag med nike. Vi hittade något halvdålig singeltrack stig som blev sämre och sämre. Men tillslut så kom vi ut på en grusväg och det blev så mycket lättare då.

Den klassiska åkningen tillbaka var lite slitig. Men stoppa huvudet under armamen och bara köra.

Jag var ute i 4,40 total aktiv tid. har inte riktigt koll på hur mycket kalorier jag förbrända, men efter första klassiska delen ca 2h. så var det 1800 cal.

Blev mycket mat och en välförtjänt godispåse på det. Samt en film. Men ska F*N sluta äta godis, börjar bara må illa av det. Även fast jag tycker i mitt huvud att det ska vara jättegott... Färgämnen, smakämnen och socker får jag ändå i mig så mycket av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0