I'm Back!

Då passar vi på att uppdatera lite vad som har hänt senaste tiden. Träning, träning ett ***** prat om det! Men det är träning som är livet för tillfället. Har provat vara sjuk och skadad... Och kan direkt säga, det är det sämsta som finns, man klättrar på väggarna för att man inte kan fara ut och träna.

Som tur är jag snart helt tillbaka på löpningen. skulle uppskatta att jag har en 75-80% av den löpkapaciteten jag hade ifjol på hösten. Jag jobbar upp den allt mer ju längre tid jag får på mig och träna löpning.

^ Har regnat lite till, så alla mina grisiga MTB stigar har blivit sjöblöta. Vad gör man då, passar på att köra landsväg istället.

^ Ändrat min uppfattning om Sandön helt, finns inte bara sand och fin tallhed där. Låter er upptäcka själva hur det är!

^ Cyklade med min bror till Boden och tillbaka idag. Blev 3,25 h och 7,7 mil. Jag var också ganska slut sista 45, men kämpade på. Kommer bli kul och cykla 20-25 mil, då vi ska köra 4-kanten runt ; )

^ Flyttat saker från ett rum till ett annat och tvärtom. Lite jobbigt då man hittar saker i lådor, skåp mm som man inte trodde man hade.

^ Har kört Halkbana i Piteå, tidig morgon för att fara dit och sladda lite! RIKTIGT KUL!

^ Planerar sommaren, träningar, tävlingar, jobb, chill mm

^ Kanske blir ett lan med GBN seanare denna vecka.

^ Denna vecka lugn A1 med lite impulser, inte så jättemycket mängd. Sen nästa vecka mycket löpning och orientering. Hoppas kroppen håller för det!



DK?!


Kommentarer
Postat av: GBN

L-A-NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

2011-06-27 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0