Avslutningsvecka

På tok för mycket stekande dagar ; ) Eller klagar inte, är riktigt skönt väder. Men man måste dricka vatten varje 10:e minut. Kommer/ har brännt mig redan så det ska väll bli lite till. Inte överdrivet, och kanske att man tar lite solskyddsmedel.

Träning
A3 stavgång med Boman i 45 min, med 20 minuter A3 tid. Kändes riktigt bra 185+ hela intervallen. För vi körde bara ett varv på stavgångsbanan, och det var nog. Körde lite spiningcykel på det samt bålstyrka.

Klassiskt pass med Joar, och Ögren i 2h. Lagom långt pass, med skönt grabbhäng. Lite slut i huvudet var jag på slutet. Men gjorde inte så mycket.

Igår utspark, kul och se på. Lite tråkiga grenar, men var helt klart sevärt. Kvällen var också helt okej, bra häng i början, blev lite sämre. Hade taskig tajming. Åt pizza kl 03,15. Var social. Drack ingenting. Somnade 04,45* (ungefär) välte min kruka i fönstret när jag skulle döda en geting... Lagade folks cyklar så att de kunde ta sig hem. mm!

Tog också och badade för första gången iår. Var också bra det : )

Kommentarer
Postat av: Frida

Drack INGENTING? Någe lär du la fått i dig? skulle man inte dricka var 10de minut? ;)

2011-06-09 @ 18:07:51
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se/
Postat av: Din själsfrände

Härligt att bada, men lite sent bara. Det ska man ju göra i Januari. hehe



Jo Ulrik. Kan du snälla uppdatera lite oftare? Jag förstår att det kan vara lite jobbigt, men försök. Bara ett inlägg på kvällen varje kväll gör mycket. Det är så roligt att läsa din blogg.

2011-06-09 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0