Snabb

Någonting som fortfarande sitter i bra är sprintfarten och tekniken för sprint orientering. För igår avgjordes en ganska klurig sprint, med lagom blandning av långa korta sträckor. Fick upp ett ganska bra flyt efter 1:an då jag hade lyckats komma in i kartan, för till startpunkten höll jag på att springa fel. Men då räddade kompassen mig så att jag vred mig rätt.

Sa att jag var 95% nöjd efter målgång, det stämmer ganska bra. Kände inte riktigt att jag hade det lugna snabba steget som jag brukar ha. Men en vinst med 1,24 ska man inte klaga på, blir jaktstart på detta resultat i eftermiddag. Då vi ska köra en långdistans på pagla.

Var tydligen med i NSD idag också, tråkigt att vi har Kuriren då. Får försöka leta rätt på den tidningen.

juste Splitzen Dag 3

Kommentarer
Postat av: gbn

jävlar så snabb!

2011-07-09 @ 15:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0